Portal LifeSiteNews (30 sierpnia 2025) relacjonuje trzy recenzowane badania naukowe dowodzące rzekomej szkodliwości szczepionek mRNA przeciwko COVID-19. Nicolas Hulscher z Fundacji McCullough i inni badacze twierdzą, że preparaty te naruszają konwencję o broni biologicznej, powodują uszkodzenia układu sercowo-naczyniowego, rozrodczego i immunologicznego, oraz że w Japonii podano 103 miliony dawek bez odpowiednich badań. Artykuł podkreśla żądanie wycofania szczepionek przez 81 000 lekarzy i naukowców, donosząc o 589 000 zgonach w USA i 17 milionach globalnie zgłoszonych do VAERS.
Naturalistyczne błędne koło: zdrowie ciała jako najwyższe dobro
„COVID-19 vaccination campaigns around the globe have failed to meet fundamental standards of safety and efficacy, leading to mounting evidence of significant harm” – to zdanie demaskuje duchową pustkę współczesnego pseudokatolicyzmu. Podczas gdy autorzy walczą o „bezpieczeństwo fizyczne”, całkowicie pomijają salus animarum (zbawienie dusz) jako najwyższe prawo Kościoła (kanon 1752 Kodeksu Prawa Kanonicznego z 1917 r.). Artykuł tkwi w błędnym kole świeckiego utylitaryzmu, gdzie liczy się wyłącznie „evidence” (dowody naukowe), podczas gdy katastrofalne milczenie o moralnych aspektach produkcji szczepionek przy użyciu linii komórkowych z abortowanych dzieci (HEK-293, PER.C6) stanowi współudział w grzechu aborcji.
Zdrada katolickiego nauczania o świętości życia
W całym tekście ani słowa o Casti Connubii Piusa XI, który nauczał: „Bóg (…) sam bezpośrednio zastrzega sobie władzę nad życiem ludzkim, niewinnym i winnego” (1930). Milczenie o encyklice Humani Generis Piusa XII (1950) potępiającej eksperymenty na embrionach jest dowodem apostazji środowisk podszywających się pod katolickie. Gdy autorzy piszą o „high rates of pregnancy loss” (wysokich wskaźnikach utraty ciąży), nie wspominają, że szczepionki te od poczęcia były moralnie nieczyste z powodu współpracy formalnej z aborcją (cooperatio formalis in malo) – czego Kościół prawdziwy nigdy by nie zaakceptował.
Fałszywa antropologia: człowiek jako zbiór układów fizjologicznych
Redukcja człowieka do „cardiovascular, reproductive, and immune systems” (układów: sercowo-naczyniowego, rozrodczego i immunologicznego) odzwierciedla materialistyczną herezję potępioną przez Sobór Watykański I w konstytucji Dei Filius: „Błędem jest mniemanie, jakoby rozum ludzki był tak niezależny, iżby Bóg nie mógł być przez niego poznany z rzeczy stworzonych przy naturalnym świetle rozumu” (1870). To właśnie odrzucenie nadprzyrodzonego celu człowieka prowadzi do takich wypaczeń, gdzie „ratowanie życia” odbywa się kosztem wiecznego potępienia przez współpracę z grzechem.
Oszustwo naukowego autorytetu versus Magisterium Kościoła
Gdy Hulscher powołuje się na „peer-reviewed studies” (badania recenzowane), stosuje tę samą modernistyczną taktykę co heretyccy teologowie od Alfreda Loisy’ego po Karla Rahnera – zastępowanie nieomylnego Magisterium „naukowym konsensusem”. Tymczasem Leon XIII w Providentissimus Deus ostrzegał: „Błądzą ci, którzy sądzą, iż nie ma żadnego Boga, który by wszystko stworzył i rządził, albo którzy twierdzą, że Bóg jest nieczuły” (1893). Artykuł pomija, że prawdziwa nauka nigdy nie może stać w sprzeczności z prawdami wiary, gdyż – jak głosi aksomat św. Alberta Wielkiego – „gratia non tollit naturam, sed perficit” (łaska nie znosi natury, lecz ją udoskonala).
Milczenie o grzechu strukturalnym i odpowiedzialności sumienia
Najcięższym zarzutem jest całkowite przemilczenie katolickiego obowiązku odmowy współpracy ze złem (kanon 1258 KPK 1917). Gdy autorzy piszą o „concealment of harms, suppression of mortality data” (ukrywaniu szkód, tuszowaniu danych o śmiertelności), nie dodają, że każdy katolik pod karą grzechu śmiertelnego musi odmówić udziału w systemie wykorzystującym abortowane dzieci – zgodnie z dekretem Świętego Oficjum z 1949 r. podpisanym przez kard. Marchettiego Selvaggianiego. To nie „prawa pacjenta” (liberalna fikcja), lecz lex divina (prawo Boże) nakazuje nam „raczej umrzeć, niż splamić duszę” (św. Tomasz z Akwinu, Summa Theologiae II-II, q.64, a.6).
Demaskacja pozorowanej troski o życie
Cała argumentacja portalu – choć słusznie wskazująca na fizyczne zagrożenia – jest teologicznie jałowa, gdyż odrzuca fundamentalną zasadę: „Non potest bonum esse quod ex malo oritur” (Nie może być dobrym to, co ze zła pochodzi – św. Cyprian). Gdy Hulscher mówi o „greatest tragedies of our time” (największych tragediach naszych czasów), nie widzi, że prawdziwą tragedią jest masowe potępienie dusz przez akceptację kultury śmierci. Artykuł stanowi kolejny dowód, że współczesny świat – w tym neo-kościół – odrzucił krzyż Chrystusa Króla, czcząc bożka „zdrowia publicznego” za cenę wiecznego życia.
Za artykułem:
New studies provide ‘irrefutable’ grounds for immediate withdrawal of COVID-19 mRNA shots (lifesitenews.com)
Data artykułu: 30.08.2025