Portal Opoka informuje o decyzji Parlamentu Europejskiego uchylającej immunitet Grzegorzowi Braunowi w związku z zarzutami „naruszenia nietykalności cielesnej” lekarki, „nawoływania do nienawiści” oraz zniszczenia plakatów promujących dewiacje. To już drugie uchylenie immunitetu w ciągu roku, co uwidacznia systemową nagonkę na obrońców tradycyjnych wartości w pseudo-katolickiej rzeczywistości posoborowego chaosu.
Legalizm jako narzędzie dechrystianizacji
„Parlament Europejski zdecydował już o uchyleniu immunitetu Braunowi w maju br. Wtedy chodziło m.in. o śledztwo w sprawie zgaszenia przez niego świec chanukowych w Sejmie” – czytamy. Operowanie pojęciami „praworządności” przez świeckie instytucje stanowi klasyczny przykład tyranii legalizmu, gdzie proceduralne paragrafy służą eliminacji głosu sprzeciwu wobec narzucanej apostazji. Jak nauczał św. Pius X w encyklice Pascendi: „Moderniści posługują się prawem jako maczugą przeciw Kościołowi”, co w pełni realizuje antykatolicka machina unijna.
Obrona wiary jako „przestępstwo”
Zarzuty wobec Brauna odsłaniają fałszywą moralność systemu budowanego na ruinach Christianitas. Akt gaszenia chanukowych świec – symbolu obcej religii w katolickim niegdyś Sejmie – został tu przedstawiony jako „występek obrazy uczuć religijnych”. Tymczasem św. Robert Bellarmin w De Romano Pontifice precyzuje: „Władza świecka ma obowiązek chronić jedyną prawdziwą religię, tępiąc kulty fałszywe”. Braun, działając jako świecki katolik, realizował więc obowiązek wynikający z prawa naturalnego, podczas gdy unijni inkwizytorzy występują jako obrońcy bałwochwalstwa.
Demoniczna inwersja pojęć
Szczególnie wymowne jest potraktowanie obrony przed homoseksualną propagandą jako przestępstwa: „Ostatni zarzut dotyczy zniszczenia 18 marca 2025 r. w Opolu 10 plakatów należących do Stowarzyszenia Tęczowe Opole”. W świetle niezmiennego nauczania Kościoła od św. Pawła (Rz 1, 26-27) po Piusa XI (Divini Redemptoris), działania te zasługują na pochwałę, nie potępienie. Jak stwierdził Pius XI w Quas Primas: „Królestwo Odkupiciela naszego obejmuje wszystkich ludzi – jednostki, rodziny, państwa”, co implikuje obowiązek niszczenia dzieł antychrysta.
Kontekst apostazji narodowej
Fakt, iż „wniosek o uchylenie immunitetu Braunowi skierował Adam Bodnar”, symbolizuje głęboką degenerację polskiego wymiaru „sprawiedliwości”. Ten sam mechanizm, który zwalcza publiczną obronę wiary, chroni jednocześnie profanatorów kościołów i głosicieli dewiacji. W myśl Syllabusa błędów Piusa IX (pkt 55): „Kościół powinien być oddzielony od państwa, a państwo od Kościoła” pozostaje herezją potępioną, którą wciela w życie obecny reżim.
Teologia historii wobec prześladowań
Decyzja PE stanowi kolejny akt w dramacie walki z Chrystusem Królem. Gdy w 1925 r. Pius XI ustanawiał święto Chrystusa Króla, przestrzegał: „Od kiedy usunięto Chrystusa i Jego prawo ze społeczeństw, zapanowały niezgoda i nienawiść” (Quas Primas). Braun, prześladowany za obronę porządku nadprzyrodzonego, staje się mimowolnym narzędziem Bożej pedagogiki – żywym przypomnieniem, że „nie ma zbawienia poza Kościołem” (Sobór Florencki) i że kompromis z rewolucją jest zdradą Krzyża.
Za artykułem:
Parlament Europejski opowiedział się za uchyleniem immunitetu europosła Grzegorza Brauna (opoka.org.pl)
Data artykułu: 13.11.2025








