Portal Opoka (6 grudnia 2025) relacjonuje sprawę śmierci 16-letniego Ernesta Ramireza Jr. z Teksasu po przyjęciu preparatu mRNA firmy Pfizer, cytując szefa medycznego FDA Vinaya Prasada: „co najmniej 10 dzieci zmarło po szczepieniu przeciwko COVID-19 i z tego powodu”. Artykuł ujawnia próby przekupienia ojca przez Federalną Agencję Zarządzania Kryzysowego (FEMA), która oferowała 35 tys. dolarów za zmianę aktu zgonu, oraz wspomina o „kontrowersjach etycznych” związanych z wykorzystaniem linii komórkowych HEK293. Pomimo tych szokujących faktów, tekst pomija fundamentalne nauczanie Kościoła o nienaruszalności życia ludzkiego i moralnej niegodziwości eksperymentów na abortowanych dzieciach, ograniczając się do powierzchownej krytyki „skutków ubocznych”.
Etyczna zgnilizna współczesnej medycyny
„Żadne okoliczności, żaden cel, żadne prawo na świecie nigdy nie będą mogły uczynić godziwym aktu bezpośrednio godzącego w niewinne życie ludzkie” (Pius XII, Przemówienie do pracowników służby zdrowia, 24 lutego 1956). Tymczasem komentowany artykuł, opisując śmierć młodzieńca po wstrzyknięciu eksperymentalnego preparatu, nawet nie wspomina o zasadniczym grzechu przeciwko V przykazaniu, jakim jest współudział w produkcji szczepionek wykorzystujących tkanki z dzieci zamordowanych w łonach matek. Linie komórkowe HEK293 i PER.C6 – jak podkreślono w tekście – pochodzą z ciał zabitych w wyniku zbrodni aborcji, co czyni każdy taki preparat moralnie nieczystym i sprzecznym z katolicką nauką o świętości życia od poczęcia.
„Dlaczego zwlekano aż do 2025 roku z przeprowadzeniem tej analizy i podjęciem niezbędnych dalszych działań? Zgony zgłaszano między 2021 a 2024 rokiem i przez lata były one ignorowane” – przyznał Vinay Prasad z FDA.
Ton tego zapytania demaskuje systemowe kłamstwo instytucji publicznych, które – kierując się logiką utylitaryzmu – świadomie poświęciły życie niewinnych dla „wyższego dobra” zbiorowego zdrowia. Jak wskazał kardiolog dr Peter McCullough, serce Ernesta Ramireza było dwukrotnie powiększone, co jednoznacznie wskazuje na zapalenie mięśnia sercowego jako bezpośredni efekt działania szczepionki. Fakt, że partia ER8731 została określona jako „jedna z najgorszych”, potwierdza hipotezę o celowym eksperymencie na populacji.
Milczenie struktur i przekupstwo jako norma
Szokujący jest passus o próbach przekupienia ojca zmarłego przez FEMA: najpierw oferowano 10 tys. dolarów „w zamian” za zmianę aktu zgonu, później sumę zwiększono do 35 tys. Ta jawna korupcja na szczeblu federalnym stanowi realizację zasady „cel uświęca środki”, tak potępianej przez Leona XIII w encyklice Libertas praestantissimum. Portal Opoka nie wyciąga jednak oczywistego wniosku: struktury władzy, które łamią podstawowe zasady sprawiedliwości, nie zasługują na posłuszeństwo obywateli.
Warto zauważyć, że cała afera „Pfizergate” – czyli niewyjaśnione rozmowy Ursuli von der Leyen z dyrektorem Pfizera Albertem Bourlą – pozostaje w tekście jedynie pobocznym wątkiem. Tymczasem brak transparentności w umowach szczepionkowych dowodzi, że mamy do czynienia z globalnym spiskiem elit polityczno-biznesowych, dla których ludzkie życie jest jedynie towarem.
Duchowa ślepota współczesnej bioetyki
Największym zarzutem wobec komentowanego materiału jest jego czysto utylitarna perspektywa. Autor koncentruje się na „skutkach ubocznych” i „kontrowersjach”, lecz całkowicie pomija nadprzyrodzony wymiar ludzkiego życia. Gdzie jest przypomnienie, że każda ludzka dusza – jak uczy Katechizm Trydencki – jest „nieśmiertelna, stworzona bezpośrednio przez Boga i przeznaczona do wieczności”? Gdzie ostrzeżenie, że uczestnictwo w procederze wykorzystującym owoce zbrodni aborcji stanowi współudział w grzechu?
Tekst nie wspomina ani słowem o obowiązku reparacji moralnej wobec ofiar ani o potrzebie publicznego potępienia tych praktyk przez katolickich hierarchów. Wręcz przeciwnie – milczenie „duchownych” posoborowych w tej sprawie jest wymowne. Czyż nie jest to dowód ich całkowitej apostazji od wiary?
Katolicka alternatywa: nieugięta obrona życia
W świetle Pacjentae curae Piusa XII jakakolwiek współpraca z procederami naruszającymi prawa Boże jest niedopuszczalna. Katolik winien odrzucić nie tylko szczepionki oparte na liniach komórkowych z abortowanych dzieci, lecz także bojkotować instytucje zaangażowane w ich produkcję i dystrybucję. Jak przypominał św. Paweł: „Nie miejcie udziału w bezowocnych czynach ciemności, a raczej piętnując, obnażajcie je” (Ef 5,11 Wlg).
Dopiero powrót do niezmiennych zasad katolickiej moralności – gdzie życie niewinnego zawsze przewyższa „dobro wspólne” – może uchronić społeczeństwo przed kolejnymi medycznymi zbrodniami. Ernesto Ramirez Jr. i dziewięcioro innych dzieci zapłaciły najwyższą cenę za naukową pychę i chciwość koncernów. Niech ich śmierć stanie się wezwaniem do opamiętania dla świata, który odrzucił Boskie Prawo.
Za artykułem:
Teksańczyk dziękuje za działania w sprawie szczepionki przeciw COVID. „Zgony były ignorowane” (opoka.org.pl)
Data artykułu: 06.12.2025







