Obraz realistyczny przedstawiający kapłana w tradycyjnych szatach Eucharystię w świątyni, symbolizujący wiarę i tradycję katolicką z sedevacantistycznego punktu widzenia

Oklahoma broni kobiet w więzieniach: powierzchowna ochrona w obliczu rewolucji genderowej

Podziel się tym:

Oklahoma broni kobiet w więzieniach: powierzchowna ochrona w obliczu rewolucji genderowej

Portal LifeSiteNews (12 sierpnia 2025) relacjonuje ceremonię gubernatora Oklahomy Kevina Stitta, podczas której pochwalił się podpisaniem ustawy SB 418 zakazującej umieszczania mężczyzn deklarujących się jako „kobiety” w celach z osadzonymi płci żeńskiej. Prawo wzmacniające wykonawczy rozkaz Stitta z 2023 roku ma – według gubernatora – chronić „kobiece przestrzenie” i odzwierciedlać „bojące się Boga wartości” stanu Oklahoma. Artykuł przytacza przypadki nadużyć w Kalifornii, gdzie od 2021 roku mężczyźni przebywają w więzieniach kobiecych, oraz interwencję Donalda Trumpa nakazującą federalnym instytucjom zaprzestanie tej praktyki. **Milczenie o nadprzyrodzonym porządku i prawach Chrystusa Króla czyni z tej relacji jedynie przyklasnięcie świeckiemu naturalizmowi.**


Naturalistyczna korekta zamiast katolickiej kontrrewolucji

Gubernator Stitt deklaruje: „Nie przepraszamy za nasze konserwatywne wartości, nasze bojące się Boga wartości”. Jednakże sama koncepcja „wartości” oderwanych od lex naturalis (prawa naturalnego) rozumianego przez pryzmat niezmiennej doktryny katolickiej to heretycka nowinka Vaticanum II. Jak nauczał Pius XI w Quas Primas, „Pokój Chrystusa w Królestwie Chrystusa” – żadne ludzkie prawodawstwo nie zapewni sprawiedliwości, jeśli nie uzna publicznego panowania Naszego Pana Jezusa Chrystusa nad narodami.

Artykuł cytuje dziennikarza Jamesa O’Keefe’a demaskującego mechanizm finansowania „operacji zmiany płci” dla więźniów poprzez pozwy ACLU, lecz pomija kluczowy fakt: cała ideologia gender to logiczny owiec modernizmu teologicznego, który odrzucił metafizyczną rzeczywistość płci jako stworzonej ex nihilo (z niczego) przez Boga. „Bojący się Boga” gubernator nie odwołuje się do encykliki Casti Connubii Piusa XI, która definiuje płeć jako „odwieczne postanowienie Boga”, lecz operuje językiem świeckiego konserwatyzmu.

Demaskacja pozorów: dlaczego SB 418 to za mało?

Podczas gdy ustawa SB 418 słusznie zabrania mężczyznom przebywania w celach kobiecych, jej autorzy całkowicie pomijają teologiczną diagnozę zła. „Transgenderowy” więzień to nie tylko „osoba wykorzystująca lukę prawną” – to człowiek pogrążony w grzechu przeciwko naturze, któremu według kanonu 2359 Kodeksu Prawa Kanonicznego z 1917 roku należałoby odmówić sakramentów do czasu publicznej pokuty.

Tymczasem relacja LifeSiteNews z lubością cytuje federalną psycholog Lindę Noelle mówiącą o „karcie ofiary” grających więźniach, lecz nie wspomina ani słowem o:

  • Stanach łaski uwięzionych – czy katolickim obowiązku ewangelizacji skazanych?
  • Świętokradzkich „mszach” odprawianych w więzieniach przez posoborowych „księży”, którzy udzielają „komunii” genderowym buntownikom
  • Apokaliptycznym wymiarze genderowej rewolucji jako spełnieniu proroctwa 2 Tes 2,3 o „człowieku grzechu”

Polityczny pragmatyzm vs. obowiązek katolickiego świadectwa

Donald Trump podpisujący rozporządzenie wykonawcze w sprawie więzień to przykład filozoficznego bankructwa tzw. konserwatyzmu. Jak przypominał Pius IX w Quanta Cura, „wolność sumienia i kultu jest samym prawem do bezbożności”. Walka z genderową rewolucją poprzez rozkazy wykonawcze przypomina gaszenie pożaru katedry wiaderkiem wody – gdyż nie dotyka religijnych korzeni zła: apostazji narodów od Wiary Katolickiej.

Warto zadać pytanie: dlaczego żaden cytowany polityk nie domaga się przywrócenia Konstytucji Apostolskiej „Cum ex Apostolatus Officio” Pawła IV, która nakazuje świeckim władcom wypędzać heretyków z granic państwa? Dlaczego Stitt nie ekskomunikuje katolickich „biskupów” wspierających ideologię LGBTQ, jak to uczynił św. Marcin I wobec cesarza Konstansa II? Odpowiedź jest prosta: neo kościół od 1958 roku wyrzekł się doktryny o społecznej władzy Chrystusa, zastępując ją dialogiem z masonerią.

Imię jego będzie „Gender”: teologiczna anatomia pominięć

Najcięższym zarzutem wobec artykułu jest milczenie o ex opere operato (z samego dokonanego czynu) skuteczności sakramentów – jedynej prawdziwej broni przeciwko szaleństwu gender. Gdyby autorzy byli wierni katolickiej integralności, musieliby napisać:

„Mężczyźni podający się za kobiety to opętani przez ideologiczne demony apostazji, których jedynym ratunkiem jest spowiedź u ważnie wyświęconego kapłana i uczestnictwo w Bezkrwawej Ofierze Kalwarii”

Tymczasem tekst operuje wyłącznie językiem „ochrony przestrzeni” i „bezpieczeństwa” – czyli kategoriami filozofii naturalistycznej. Nie ma tu miejsca na prawdę o grzechu sodomii (Katechizm Rzymski, rozdział VI), o obowiązku państwa do karania bluźnierców (Kodeks Justyniana, księga I, tytuł V) czy o wizji społeczeństwa jako Corpus Christi Mysticum (Mistycznego Ciała Chrystusa).

Agentura apostazji: kto naprawdę stoi za genderowym chaosem?

Gdy dziennikarz O’Keefe demaskuje ACLU jako finansującego „operacje zmiany płci”, powinien iść o krok dalej: Amerykańska Unia Wolności Obywatelskich to masońska przybudówka, której celem jest niszczenie cywilizacji chrześcijańskiej. Jak pisał Leon XIII w Humanum Genus, masoneria to „synagoga szatana” dążąca do „obalenia całego porządku religijnego i społecznego opartego na instytucjach chrześcijańskich”.

Dlaczego autorzy nie wspominają, że:

  • Wszyscy „papieże” od Jana XXIII utrzymywali relacje z masonerią, łamiąc kanon 2335 KPK 1917?
  • Posoborowy „Kościół” usunął ekskomunikę na masonów w 1983 roku?
  • Bergoglio w 2023 roku nazwał lóżę „narzędziem braterstwa”?

Katastrofalny bilans: wiara bez nadprzyrodzoności

Podsumowując, artykuł LifeSiteNews – choć pozornie broniący zdrowych zasad – jest szczytem teologicznej naiwności. Brak w nim:

  1. Nawiązania do Quas Primas o królewskiej władzy Chrystusa nad narodami
  2. Potępienia Vaticanum II i „dekretu o wolności religijnej” Dignitatis Humanae jako źródła genderowego szaleństwa
  3. Ostrzeżenia, że „konserwatyzm” bez integralnej wiary katolickiej to via moderna (droga nowoczesna) ku apostazji

Jak nauczał św. Pius X w Pascendi Dominici Gregis, modernizm to „synteza wszystkich herezji”. SB 418 to liść figowy przykrywający gangrenę całego systemu, który odrzucił Regnum Christi (Królestwo Chrystusa). Dopóki Oklahoma nie uzna prawa Bożego za jedyne źródło legislacji, każda „ochrona kobiet” będzie tylko chwilowym opóźnieniem marszu ku przepaści.


Za artykułem:
Oklahoma governor celebrates law keeping men out of women’s prisons
  (lifesitenews.com)
Data artykułu: 12.08.2025

Więcej polemik ze źródłem: lifesitenews.com
Podziel się tą wiadomością z innymi.
Pin Share

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

X (Twitter)
Visit Us
Follow Me
Śledź przez Email
RSS
Kopiuj link
URL has been copied successfully!
Przewijanie do góry
Ethos Catholicus
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.