Ideologiczne szaleństwo: transseksualny polityk skazany za zbrodnie na dzieciach
Portal LifeSiteNews informuje o skazaniu Barry’ego Laughtona (pseud. „Stacie”) – byłego demokratycznego legislatora z New Hampshire – za dystrybucję materiałów przedstawiających seksualne wykorzystanie dzieci w wieku 3-5 lat. Laughton, który od 2012 roku publicznie identyfikował się jako „pierwsza transseksualna osoba” wybrana do stanowej legislatury w USA, wraz z partnerką Lindsay Groves (opiekunką w żłobku) wymieniał ok. 2500 obscenicznych wiadomości oraz zdjęcia nagich podopiecznych. Groves wykonała fotografie podczas pracy w placówce w Tyngsborough (Massachusetts). Obydwoje grozi do 30 lat więzienia.
Naturalny porządek versus ideologiczne urojenia
Sprawa Laughtona demaskuje patologię ideologii gender w całej jej ohydzie. „Mężczyzną i niewiastą stworzył ich” (Rdz 1,27) – przypomina niezmienne prawo naturalne, którego negowanie prowadzi do duchowej i moralnej degrengolady. Instytucje państwowe, media oraz środowiska polityczne uparcie nazywają biologicznego mężczyznę „kobietą”, pomimo ewidentnych cech płciowych (łysina, budowa ciała, głos) oraz historycznej tożsamości. To klasyczny przykład „ślepoty umysłu” (Ef 4,18), o której pisał św. Paweł – skutek odrzucenia Objawienia i poddania się kulturze śmierci (Jan Paweł II, Evangelium vitae, 1995 – odrzucone jako dokument neo-kościoła).
„Chaos erupted as parents of the couple’s victims vented their rage; one mother, in tears, screamed that: ‘I want to [expletive] kill that [expletive]! You need to rot in jail!’”
Reakcja rodziców ofiar jest zrozumiała ludzko, ale nieuwzględnia nadprzyrodzonej perspektywy grzechu i sprawiedliwości. Św. Tomasz z Akwinu w Summa Theologiae (II-II, q. 64, a. 7) przypomina, że gniew może być cnotą, gdy kieruje się ku naprawie zła. Tu jednak mamy do czynienia z kryminalną patologią wspieraną przez system – Laughton od lat unikał konsekwencji dzięki „transpłciowej” narracji (aresztowania za fałszerstwa kart kredytowych, groźby bombowe, nękanie).
Ideologia gender jako narzędzie demoralizacji
Przypadek Laughtona nie jest odosobniony. Portal wspomina inne incydenty:
- Mordercę matki (50 ciosów nożem) klasyfikowanego jako „więźniarkę” przez prokuraturę w Brooklynie,
- Pedofila otrzymującego „terapię feminizującą głos” i laserowe usuwanie owłosienia za pieniądze podatników,
- Gwałt biologicznego mężczyzny na kobiecie w więzieniu w Waszyngtonie.
Te fakty potwierdzają diagnozę Piusa XI z encykliki Divini Redemptoris (1937): „Wielkie niebezpieczeństwo czasów obecnych […] to obojętność religijna i sekularyzm”. Ideologia gender – jako produkt rewolucji obyczajowej lat 60. – stanowi narzędzie inżynierii społecznej, mające zniszczyć rodzinę i podważyć władzę rodzicielską. Już w 1930 r. Pius XI w Casti connubii potępił „fałszywe nauki” dążące do rozluźnienia moralności seksualnej.
Modernistyczna zdrada instytucji
Artykuł ujawnia systemową kolaborację struktur państwowych z antykatolicką agendą. Pomimo decyzji Donalda Trumpa o usunięciu ideologii gender z administracji federalnej (2025), biurokracja nadal stosuje „transpłciowe” klasyfikacje. To dowód na infiltrację masońską państwa – jak ostrzegał św. Pius X w Pascendi Dominici gregis (1907): „Moderniści dążą do zniszczenia wszelkiego autorytetu, zarówno kościelnego, jak i cywilnego”.
Brak reakcji na żądanie skazanej matki („[expletive] kill that [expletive]!”) pokazuje upadek praworządności opartej na Dekalogu. Św. Augustyn w Państwie Bożym (ks. XIX) nauczał, że społeczeństwo odrzucające Boga skazuje się na „krainę cienia śmierci”. Wymiar sprawiedliwości, który chroni przestępców bardziej niż ofiary, jest narzędziem antychrysta.
Duchowe korzenie kryzysu
Laughton tłumaczy swe zbrodnie „chorobą psychiczną”, co jest klasycznym przejawem relatywizmu moralnego. Kościół zawsze nauczał, że zaburzenia psychiczne mogą ograniczać odpowiedzialność (KPK 1917, kan. 2201), ale nie znoszą kary za czyny obiektywnie złe. Co więcej, ideologia gender sama jest formą zaburzenia – św. Alfons Liguori w Theologia Moralis (1755) kwalifikował transwestytyzm jako „grzech przeciwko czystości”.
Fakt umieszczania biologicznych mężczyzn w więzieniach kobiet to skandaliczne narażanie słabszych na niebezpieczeństwo. Już w 1917 r. Kodeks Prawa Kanonicznego (kan. 2359) nakazywał ekskomunikę za gwałt i przestępstwa przeciwko czystości. Dziś neo-kościół milczy, a lefebryści (FSSPX) i indultowcy ograniczają się do „dialogu” z degeneratami.
Sprawa Laughtona to memento dla katolików: tylko powrót do Tradycji, krucjaty różańcowe i nieustanna pokuta mogą odwrócić gniew Boży. Jak napominał Pius XI w Quas Primas (1925): „Pokój Chrystusa można osiągnąć jedynie w Królestwie Chrystusa”. Bez publicznego uznania władzy Chrystusa Króla, społeczeństwa będą rodzić coraz większe potwory.
Za artykułem:
‘Transgender’ Democrat convicted of sex crimes against children (lifesitenews.com)
Data artykułu: 05.11.2025








